Ruokaketju näkyväksi

ProAgria Oulu

Ruokaketju näkyväksi -hankkeessa otetaan viestintä osaksi yrityksen arkea. Käytännönläheisissä koulutuksissa vahvistetaan brändiä, treenataan vuorovaikutustaitoja, päivitetään verkkosivut ajantasalle ja etsitään jokaiselle sopiva tapa käyttää somea.

Ylakuva

Ruokaketju näkyväksi -hankkeessa järjestetään koulutusta osallistujien aitojen tarpeiden mukaan.
Aiheita ovat esimerkiksi

  • Brändin perusteet ja käytännön brändityö yrityksen arjessa
  • Vuorovaikutustaidot eri tilanteissa ja eri kohderyhmille
  • Yrityksen näkyvyys somessa ja verkossa, sovellusten ja laitteiden käyttö.

Hankkeella on vaikutuksia koko ruokaketjuun ja alkutuotannon imagoon. Hankkeen myötä suomalaisen ruuan todelliset ilmastovaikutukset ja vastuullinen tuotanto pääsevät esiin. Kuluttajat saavat totuudenmukaista tietoa ruuan tuotannosta, jolloin kuluttajien ja tuottajien välinen kuilu kapenee. Vastaavasti elintarvikeketjun verkosto tiivistyy ja eri toimijat löytävät toisensa helpommin.

Hankkeen toteuttavat ProAgria Oulu / Oulun Maa- ja kotitalousnaiset yhdessä Oulun ammattikorkeakoulun ja MTK Pohjois-Suomen kanssa.