ProAgria Etelä-Pohjanmaa ry on jäsentensä hallinnoima organisaatio.

ProAgria Etelä-Pohjanmaa ry on jäsentensä hallinnoima organisaatio. Joka neljäs vuosi jäsenistö valitsee keskuudestaan edustajiston. Nykyisen edustajiston kausi on 2018 –2021.Tarjoamme palveluita niin jäsenistölle kuin muillekin asiakkaille. Sitouttaaksemme jäseniämme annamme yrittäjäjäsenillemme etuna 5 % alennuksen peruspalveluistamme. Vuonna 2018 jäsenetuja yrittäjäjäsenille tarjosi myös Hotelli-Ravintola Alma, Lapuan Kankurit, Seilab, Seinäjoen Pika-pesu, Taito Etelä-Pohjanmaa ja Ravintola Trahteeri. ProAgria Etelä-Pohjanmaan kaikkien jäsenryhmien yhteinen jäsenetu itua-lehti jaettiin vuonna 2018 neljä kertaa. Yksi lehdistä oli valtakunnallinen yhteisnumero. Lehti on hyvin luettu. Siihen voi tutustua myös kotisivuillamme. Kaikki jäsenet saavat myös kuukausittain ProAgria Etelä-Pohjanmaan uutiskirjeen

ProAgria Etelä-Pohjanmaan kaikki jäsenet ovat oikeutettua äänestämään edustajiston vaaleissa neljän vuoden välein. Maatilajäsenille tarjoamme myös laajempia jäsenetuja ProAgria Etelä-Pohjanmaan palveluista sekä yhteistyökumppaneiltamme.

ProAgria Etelä-Pohjanmaalla oli vuonna 2019

• maatilajäseniä  1490